Bouwkundig Adviesbureau Bijkerk

uw partner voor elk bouwproject

Overzicht diensten

Aankoopkeuring:

Het huis van uw dromen gevonden? In gedachten bent u waarschijnlijk al bezig met het inrichten van de woning. Vaak wordt hierbij de bouwkundige staat van de woning vergeten. Zijn de kozijnen niet aangetast onder een dikke laag verf? Mooi houten parket zegt niets over de staat van de vloer eronder. Een afgetimmerde zolder is geen garantie voor een goed dak.

Onze bouwtechnische keuringsrapporten zijn overzichtelijk, voorzien van foto's en kostenspecificatie met betrekking tot de door ons bureau geconstateerde (visuele) gebreken.

Tevens verzorgen wij rapporten voor het aanvragen  Nationaal Hypotheek Garantie (NHG).

Al onze rapporten worden binnen 3 werkdagen uitgewerkt en verzonden.

Prijsoverzicht (Exclusief btw):

€ 350,= tot 300 m3 inhoud.

Elke 1 tot 100 m3 meer € 50,= extra.

Voor een NHG-rapport rekenen wij € 75,= extra.

Opleveringskeuring:

U heeft een nieuwbouwwoning of appartement gekocht en deze wordt binnenkort opgeleverd? Schakel ons bureau in om de opleveringskeuring voor u uit te voeren.

Prijsoverzicht (Exclusief btw):

€ 350,= per woning/appartement.

Voor Bouwadvies, Bouwtoezicht, Bouwbegeleiding, het maken van Bouwtekeningen en het aanvragen Bouwvergunningen kunt u contact met ons bureau opnemen. In een geheel vrijblijvend gesprek, bespreken we wat uw wensen zijn en hoe wij u daarin kunnen adviseren.

Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u contact met ons bureau opnemen.

- 06-55384249 - 06-23835589 - bouwadvies-bijkerk@ziggo.nl